دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۳

تصویر/ تاسیس تلفنخانه در اصفهان قدیم

چهارشنبه ، 7 مرداد 1394 ، 10:58 تلفن پس از تلگراف دومین فنّاوری مخابراتی است که در همان سال های نخست پس از اختراع در ایران نیز به کار گرفته شد. به گزارش رویش نیوز به نقل ازمجله تاریخ فرادید، 11 سال پس از آنکه در سال 1877 ادیسون، تلفن اولیه ساخت گراهام بل را تکمیل کرد و انقلابی در عرصه ارتباطات جهان بوجود آورد، در عصرناصرالدین شاه، معین الملک سفیر ایران در عثمانی اولین تلفن را به ایران وارد می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)