چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۲

کاشانی: گرما، غبار و داور عامل باختمان شدند/برانکو به سرنوشت دایی دچار نمی ...

مقاله ها پرسپولیس نیوز: رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: نباید از همین حالا تیم را به حاشیه ببریم چون فرصت برای جبران زیاد است. جعفر کاشانی در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: تازه اول راه لیگ هستیم و این شکست برای پرسپولیس نگران کننده نیست. در ضمن شب گذشته گرما، گرد و غبار و همچنین محبت داوری از عوامل باخت پرسپولیس در بازی دیشب بود. با این حال نباید از همین حالا تیم را به حاشیه ببریم چون فرصت برای جبران زیاد است. هر تیم 30 بازی دارد و فعلا 2 بازی را گذرانده ایم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط