چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرمانداری مبارکه ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۸

همایش گرامیداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مبارکه،جواد سلطانی سرپرست فرمانداری شهرستان با حضور در جشن میلاد حضرت قائم (عج) و گرامیداشت مقام معلم که به همت آموزش و پرورش شهرستان مبارکه برگزار گردید، طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن (عج) و روز گرامیداشت مقام والای معلم بیان کرد: معلم محور و آموزش و پرورش کانون اصلی خلق آینده ارزش مدار است و آینده کشور به تلاش امروز معلمان عزیز بستگی دارد و هیچ شخص و دستگاهی نمیتواند نقش حیاتی معلم را ایفا کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط