سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۷

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش در سال 97 برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش در سال 97 به ریاست فرماندار شهرستان و باحضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ، امام جمعه، مسئولین و رؤسای ادارات و نهادهای تابعه شهرستان گالیکش در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار داشت: بالاترین معروف در این مقطع زمانی، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژه در شعار سال، در راستای حمایت از کالای ایرانی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)