سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۳

کامیونداران شاهرودی افزایش کرایه ها را خواستار شدند

به گزارش ایرنا ، این عده که حدود 300 نفر بودند با اجتماع در سه راهی مجن - بسطام ، موجب کندی رفت و آمد خودروهای عبوری شدند. یکی از رانندگان دلیل برگزاری این اجتماع را موافقت نکردن کارخانه سیمان شاهرود با افزایش کرایه ها اعلام و اضافه کرد :صبح شنبه تعدادی رانندگان در مقابل شرکت نفت گرد آمدند و قصد داشتند از تردد تانکرهای سوخت جلوگیری کنند اما فرماندار و فرمانده انتظامی شاهرود با حضور در محل قول دادند که مصوبه افزایش 20 درصدی کرایه ها را اجرا خواهند کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)