سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تابا نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۳

سهم سه درصدی خوزستان از نفت به صورت کامل تخصیص یابد

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران عالی بودجه ریزی کشور امانت داری کنند و سهم سه درصدی استان خوزستان را از صادرات نفت برای حل مشکلات استان به صورت کامل اختصاص دهند. به گزارش تابا ؛ علی عسگر ظاهری با اشاره به سهم سه درصدی مناطق نفت خیز از صادرات نفت اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در مجلس برای مناطق نفتخیز انجام گرفته است، بحث سهم سه درصدی این مناطق از صادرات نفت است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)