سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۵

هنگام عصبانیت چگونه رفتار کنیم؟

شاید خشم ما نشانه آن است که بیشتر از حد و توان خود فعالیت می کنیم. بسیاری از اوقات هم خشم ما نسبت به رفتار و عملکرد خود ماست، زیرا خود را به خاطر اشتباهاتمان محکوم و فکر می کنیم هیچگاه نباید خطایی از ما سر بزند، اما باید بدانیم که انسان کامل و بی عیب و نقص وجود ندارد. اشتباه کردن جزو جدانشدنی زندگی انسان است. اگر می گوییم حق دارید اشتباه کنید و مسئولیتش را هم بپذیرید، یکی از واقعیت های انسان بودن را یادآور شده ایم. اما به راستی خشم چیست و چطور می توان برخورد مناسبی با آن داشت؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)