سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

گنجینه اسکناس بانک مرکزی به موزه آستان قدس اهدا شد

مراسم رونمایی از گنجینه اسکناس ها و سکه های اهدایی بانک مرکزی به موزه آستان قدس رضوی با حضور مقامات و مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و آستان قدس رضوی برگزار شد. به گزارش افکارنیوز ، اسدالله بادامچیان؛ عضو سابق هیئت نظارت بر چاپ اسکناس، سید محمود احمدی؛ دبیر کل بانک مرکزی، نقره کار شیرازی؛ معاون امور حقوقی، حیدری؛ معاون نظارت، کریمی؛ مدیرکل روابط عمومی و سلیمانی رنگ آذر؛ مدیر کل تولید اسکناس بانک مرکزی در این مراسم حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)