سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۸

استاندار خوزستان خبرداد: ساماندهی پایانه مرزی چذابه ظرف دو ماه آینده

غلامرضا شریعتی 12 خرداد ماه در پایان نشست کارگروه مبادلات مرزی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد: در این جلسه پیرامون ساماندهی پایانه مرزی چذابه و اقداماتی که در این زمینه از سال گذشته شروع شده است و ادامه دارد، گزارش هایی ارائه شد؛ امیدواریم ظرف یک تا دو ماه آینده کار به اتمام برسد و سامان پیدا کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)