سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۲

با ترک اینترنت دچار سرماخوردگی می شوید!

محققان هشدار داده اند که صرف زمان بسیار زیاد در اینترنت، سیستم ایمنی بدن انسان را ضعیف می کند و سبب ایجاد بیماری در فرد می شود که افزایش ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا ازجمله این بیماری هاست. به گزارش فرهیختگان آنلاین(FDN.IR)، در این بررسی مشخص شد افرادی که دچار اعتیاد به اینترنت می شوند 30 درصد بیشتر ممکن است دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)