چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تابا نیوز ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹

بیش از 30 نفر از روستای باوج در رامهرمز مسموم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بین 30 تا 40 نفر از اهالی روستای باوج رامهرمز در بامداد روز شنبه بر اثر مسمومیت راهی مراکز درمانی شدند. به گزارش تابا ، شهیار میرخشتی اظهار داشت: این حادثه در ساعت یک بامداد به علت مسمومیت غذایی گزارش شده است. وی افزود: هنوز اطلاعاتی در خصوص علت و چگونگی وقوع این حادثه در دسترس نیست. باوج، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رامهرمز در خوزستان است. این روستا که مرکز بخش ابوالفارس می باشد در شمال شرقی شهرستان رامهرمز قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)