پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۲

پول می دهیم، چرا صرفه جویی کنیم؟!

یک جامعه شناس معتقد است: برخی معتقدند باید در مصرف آب صرفه جویی نکنند زیرا پول آن را پرداخت می کنند. کسی که چنین دیدگاهی دارد متوجه نیست که اگر آب را درست مصرف نکند در آینده خودش با مشکل مواجه می شود . امان الله قرائی مقدم در گفت وگو با ایسنا، درباره فرهنگ مصرف در ایران بیان کرد: بد مصرف کردن از آب، برق، گاز و هدر دادن انرژی، بی توجهی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و درست نکردن از ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم را تاخر فرهنگی می گویند . ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)