سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۲:۲۳

هورالعظیم باز هم آتش گرفت

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست هویزه گفت: آتش سوزی هورالعظیم در این شهرستان، که از غروب امروز آغاز شده بود، مهار شد. محمد ساکی پنجشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: این آتش سوزی در مخزن شماره 2 هورالعظیم، و در نزدیکی تاسیسات نفتی آزادگان شمالی رخ داده است. وی افزود: این آتش سوزی کمتر از 2 ساعت طول کشیده و با همکاری محیط بانان و آتش نشانی شرکت نفت آزادگان شمالی خاموش شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)