پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۲

ستاد مبارزه با زمین خواری در تمام استان ها فعال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در بدو ورود به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت و اظهار کرد: موضوع زمین خواری یکی از مباحثی است که در دولت تدبیر و امید به صورت جدی پیگیری می شود و کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت جدی به این موضوع می پردازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)