چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۸

تجلیل مدیران پتروشیمی از قهرمان باشگاه های آسیا

خوزستان اسپورت- مدیران شرکت پتروشیمی که قبل از باشگاه های آسیا علاقه ای به اعزام تیم بسکتبال شان نداشتند، پس از قهرمانی مراسم تقدیر و تجلیل برگزار کردند! به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که توانست با 8 بازیکن عنوان قهرمانی باشگاه های آسیا را از آن خود کند، هیچ گونه حمایتی را از مسئولان شرکت پتروشیمی را پشت سر خود نداشت و با تدابیر فدراسیون توانست راهی تایلند شود و با تلاش بازیکنانش عنوان قهرمانی را از آن خود کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)