پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵

ساماندهی 11 هزار دبیر دبیرستان های کشور در مدارس دوره اول متوسطه

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در همایش تجلیل از سرگروه های آموزشی گیلان اظهار داشت: با اضافه شدن پایه نهم به دوره اول متوسطه و فقدان پایه دهم در آموزش متوسطه دوم، در حدود 50 هزار نفر در دوره دوم نیروی مازاد داریم که تاکنون 11 هزار نفر از این نیروها در دوره اول متوسطه و چهار هزار نفر نیز در دوره ابتدایی ساماندهی شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)