چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۶

اربعین بیعت دوباره با عاشوراست

سمنان - ایرنا - آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در پیامی مشترک به مناسبت اربعین حسینی و یوم الله 13 آبان با اشاره به این که اربعین روز برائت از سلطه ستم و هنگامه عهد عاشقان است، تاکید کردند: اربعین بیعت دوباره با عاشورا است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)