چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۲:۳۳

فیلم سازان 10 درصد مقصرند / سینماها به بنگاه تبدیل شده اند

انسیه شاه حسینی با اشاره به این که بیش از 6 سال است که نتوانسته فیلمنامه جدیدش را که درباره جنگ ایران و عراق نوشته بسازد، بیان کرد: اگر اکنون انتقاد می کنیم که چرا در زمینه فیلم های ارزشی تولیدات کم است، باید گفت که تنها 10 درصد فیلمسازان در این امر مقصر هستند و 90 درصد کسانی که انگیزه ها را از بین بردند در این اتفاق نقش دارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)