سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
موسیقی ایرانیان ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۸

ارکستر سمفونیک تهران به تیم ملی فوتبال هدیه داد

اولین اجرای زمستانی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روزهای دهم و یازدهم بهمت ماه در تالار وحدت روی صحنه رفت. به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، اولین اجرای زمستانی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روزهای دهم و یازدهم بهمن ماه در تالار وحدت روی صحنه رفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)