سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵

2 بازیکن صنعت نفت آبادان ازاین تیم جدا شدند

به گزارش ایرنا به نقل از موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، اکبر ایمانی و بهنام برزای 2 بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت قرارداد خود را با این تیم فسخ کردند. اکبر ایمانی که در پست هافبک دفاعی یکی از بهترین بازیکنان صنعت نفت در نیم فصل اول بود که پس از مذاکرات با تیم تراکتورسازی تبریز، قراردادش با طلایی پوشان آبادانی را فسخ کرد. ایمانی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر برای تیم تراکتورسازی تبریز به میدان می رود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)