سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۱

قنبرپور: همه چیز برای پرسپولیس خوب پیش می رود

تهران (پانا) - سرپرست پرسپولیس آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر تشریح کرد. مصطفی قنبرپور که از طرف باشگاه به اتفاق حسین ماهینی در جلسه هم اندیشی باشگاه ها و کمیته داوران شرکت کرده بود، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نشست خوبی بود که می تواند به ایجاد تعامل بیشتر کمک کند. دو طرف صحبت ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و فکر می کنم ادامه چنین برنامه هایی می تواند کمک کننده باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)