سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
صما ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۵

شاه رفت ولی زندگی شاهانه ادامه دارد

اشرافی گری و مستضعفان، کاخ نشیان و کوخ نشینان، بالای شهر و پایین شهر و ... همه از واژگان متناقضی است که سال ها در گوش مردم زمزمه شده و نمادی برای تمایز این نظام و رژیم قبلی بود ولی به نظر این روزها تمام سرپوش هایی که روی هم سان بودن عملکرد برخی مسئولان با شخصیت های رژیم قبل گذاشتند ناکارآمد شده است و مسئولان یکدیگر را به شاه بودن و شاهانه زندگی کردن متهم می کنند! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)