دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۲

بوق زدن برای سلام و خداحافظی 30 هزار تومان جریمه دارد

جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بوق زدن غیرضروری برای سلام و خداحافظی 30 هزار تومان جریمه دارد. به گزارش روز نو، سرهنگ علی اصغر شریفی جانشین معاونت اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه 30 هزار تومانی برای کسانی که به بوق زدن غیرضروری می پردازند، خبر داد. وی افزود: مطابق قانون و کد تخلفی 2124، بوق زدن در محل های ممنوعه و یا بوق زدن غیرضروری جریمه 30 هزار تومانی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)