دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۹

لیگ ووشوی بانوان با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، هفته پایانی مسابقات امروز (پنجشنبه 16 بهمن ماه) در آکادمی ووشو برگزار شد. در حساس ترین دیدار تیم های دانشگاه آزاد و سون هیل به مصاف هم رفتند که دانشگاه با کسب پیروزی 8 بر 2 قهرمانی خود را در لیگ ووشوی بانوان قطعی کرد. سون هیل در دومین مبارزه نیز مقابل هیات ووشوی قم به نتیجه ای بهتر از تساوی 5 بر 5 نرسید. در سومین و آخرین مبارزه، هیات ووشوی سیستان و بلوچستان مقابل هیات ووشوی قم به پیروزی 6 بر 4 دست یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)