سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۰

ژن ناباروری زنان کشف شد

شفقنا زندگی- نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که ژن عامل ایجاد سطوح غیرعادی تستوسترون می تواند عامل اصلی ناباروری در زنان باشد. به گزارش شفقنا به نقل از ایرنا، مطالعه دلایل ابتلا به بیماری سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) که از هر 10 زن در سن باروری یک نفر به آن مبتلا است، نشان داد که دی.ان.ای حاوی سطوح بالای تستوسترون، نقش مهمی در ابتلا به این وضعیت ایفا می کند. به گزارش روزنامه دیلی میل،سندرم تخمدان پلی کیستیک عامل اصلی ناباروری و ابتلا به دیابت نوع دو در زنان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)