سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۰۶

اتفاق عجیب؛ ویسی باید خانه اش را تخلیه کند!

خوزستان اسپورت- در حالی که عبدالله ویسی بیش از یک میلیارد تومان از استقلال خوزستان طلب دارد مسئولان این باشگاه از این مربی خواستند تا منزلی که در اختیارش بوده را تخلیه کند. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، عبدالله ویسی سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال خوزستان به مدت سه فصل با این تیم همکاری کرد و یک قهرمانی در لیگ برتر را برای این تیم به دست آورد و بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد اما با اینکه مدت هاست از قطع همکاری ویسی با خوزستانی ها می گذرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)