دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵

مرادی کرمانی: می خواهم در اوج خداحافظی کنم

هوشنگ مرادی کرمانی با تایید خبر بازنشسته کردن خودش از نویسندگی گفت دوست دارد در اوج با نوشتن خداحافظی کند. صالح رامسری مدیر نشر معین که ناشر اختصاصی هوشنگ مرادی کرمانی نیز به شمار می رود در گفت وگویی اعلام داشت که کتاب قاشق چایخوری از این نویسنده که در نمایشگاه کتاب امسال ارائه شد، آخرین اثری است که وی تألیف کرده است. این مساله ما را بر آن داشت تا درباره چند و چون این موضوع با مرادی کرمانی گفت وگویی داشته باشد که در ادامه آن را می خوانید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)