دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱

با همسر عصبی و بددهن چه کنیم؟

شفقنا زندگی- همسرم بسیار عصبی و بددهن است و وقتی من اعتراض می کنم می گوید همینه که هست. وابستگی زیادی به خانواده اش دارد و با آن ها زندگی می کنیم. احساس می کنم به بلوغ فکری نرسیده است و متأسفانه حاضر به آمدن پیش مشاور نیست و به همین دلیل فعلاً قصد بچه دار شدن ندارم. خواهش می کنم راهنمایی ام کنید. به طورکلی به نظر می رسد که همسر شما مشکل در کنترل تکانه دارند. افرادی که مبتلا به این حالت هستند ابتدا به شدت واکنش می دهند، اما بعد از آرام شدن اوضاع به شدت پشیمان می شوند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)