دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۱

خودکشی زن جوان در کمپ باشگاه استقلال تهران

خبر خودکشی زن 36 ساله ای در بلوار فردوس غرب به کلانتری 113 شهرزیبا پایتخت گزارش شد. ماموران پلیس با حضور در محل حادثه با جسد زن جوانی که از بالای ساختمان پنج طبقه منزلشان خود را در محوطه کمپ باشگاه استقلال تهران پرتاب کرده بود مواجه شدند. همسر این زن که در شوک این حادثه به سر می برد در اظهاراتش به ماموران کلانتری گفت: همسرم به بیماری افسردگی دچار شده بود و ساعاتی قبل بین ما یک درگیری لفظی رخ داد که در ادامه همسرم مقابل چشمان من خود را از ساختمان به پایین پرتاب کرد و جان باخت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)