دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۸

نظر زیباکلام درباره اقدام ایران: ایام به کام تندروها بیشتر خواهد چرخید!

زیباکلام نوشت: ایران یک نگاه از بالا و طلبکارانه به اروپایی ها دارد و به طور منظم می گوید که اروپایی ها هیچ کاری برای ما نکردند. گویی اروپایی ها یک بدهی به ما دارند. آقای روحانی به جای تلاش برای همراه ساختن اروپایی ها با خود و استفاده از شکافی که بین ترامپ و اروپا ایجاد شده، با همان نگاه پر مدعا برخورد می کند. نگاهی که ظرف یک سال گذشته نتوانسته از ناخرسندی و نارضایتی که میان اروپایی ها با آمریکا آنهم نه فقط به واسطه ایران، بلکه به خاطر بسیاری مسائل دیگر وجود دارد، بهره بردای کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)