دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۸

آمریکا رزم ناو آرلینگتون را به خلیج فارس فرستاد

وزارت دفاع آمریکا یک فروند رزم ناو حامل سامانه موشکی پاتریوت را برای پیوستن به ناوگروه لینکلن راهی خاورمیانه کرد. به گزارش روز نو :آمریکا از اعزام رزم ناو آرلینگتون به خلیج فارس برای پیوستن به ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن خبر داد. این رزم ناو علاوه بر یک سامانه پاتریوت، حامل هواپیما و خودروهای آبی- خاکی نیز هست. همزمان، رسانه ها از فرود بمب افکن های بی 52 آمریکا در پایگاه هوایی این کشور در قطر خبر می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)