چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸

دورهمی بعد از ماه رمضان می آید؟/ قاچ فقط آنتن پُرکُن است!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تهران پرس ، این روزها شبکه نسیم حال و هوای گذشته خودش را ندارد و خبری از آن همه مخاطب نیست. چرا که غیبت دو برنامه خندوانه و دورهمی روی آنتن احساس می شود. البته منتخب دورهمی توانسته قدری توجه مخاطب پروپاقرص شبکه نسیم را به خودش جلب کند. اما شوتبال ، قاچ و کودک شو نمی تواند رسالت این شبکه را به سرمنزل برساند؛ چون جز کلیشه و تکرار، هیچ محتوای سرگرم کننده ای ندارد. از طرفی نمی توانیم جز هزارداستان به برنامه ای از این شبکه تلویزیونی بگوییم ویژه برنامه رمضانی! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)