چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۲

فیلم و گپ با سعید قطبی زاده در باغ کتاب

فیلم و گپ یکی از برنامه های باغ کتاب تهران است که از فصل تابستان شروع می شود و هر هفته چهارشنبه ها از ساعت 18 الی 22 میزبان علاقمندان و هنر دوستان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی باغ کتاب تهران، سعید قطبی زاده در فیلم گپ پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی مهم ترین فیلم های تاریخ سینما می پردازد. حضور در این برنامه با خرید بلیط از طریق سایت تیوال امکان پذیر خواهد بود. پاره ای از فعالیت های سعید قطبی زاده (منتقد و نویسنده): دبیر تحریریه ماهنامه فیلم (از 1380 تا 1390) ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)