دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰

خودسوزی زن36ساله در مشهد

سلامت نیوز :زن 36 ساله ای که دارای 4 فرزند پسر بود به دلیل ناراحتی ها و تألمات روحی و روانی اقدام به خودسوزی کرد. به گزارش سلامت نیوز،روزنامه خراسان نوشت: این حادثه سپیده دم پنج شنبه گذشته در منزل مسکونی واقع در منطقه قلعه ساختمان مشهد روی داد و طی آن زن جوان با ریختن نفت، خود را به آتش کشید. به دستور قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی ویژه قتل عمد) بررسی های پلیس درباره علت وقوع این حادثه ادامه دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)