چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هنگام نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۶

اکبر عبدی: سینما کاباره نیست/ مگر تایتانیک نمایش می دهیم که سینما را ...

اکبر عبدی گفت: با بسته شدن سینما در ایامی که عزاداری است موافق نیستم. سینما کاباره نیست. فیلم هایمان مانند آثاری چون تایتانیک نیستند. می توانیم فیلم های مناسبی را که داریم به نمایش بگذاریم و سینما ها را تعطیل نکنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)