دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۰

دو صیاد هرمزگانی گمشده در آبهای عمان، پیدا شدند

این دو صیاد اهل شهرستان سیریک، روز یکشنبه پنجم آبان ماه برای صیادی وارد محدوده دریای عمان در حوزه کوه مبارک جاسک شدند که پس از آن دیگری خبری از آنها نمی شود. برخی شنیده ها از سوی منابع غیررسمی حکایت از آن داشت که قایق این دو صیاد دچار خرابی شده و به احتمال زیاد به دلیل شرایط جوی و دریایی و جریان شدید آب، به سمت آب های بین المللی شناور شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)