سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷

مارش:زالتسبورگ به عملکردش افتخار می کند

سرمربی تیم فوتبال رد بول زالتسبورگ می گوید شاگردانش هرچند حذف شدند اما به خاطر عملکرد خوب در لیگ قهرمانان باید به خود افتخارکنند. جس مارش شب گذشته در مصاف خانگی با لیورپول در ورزشگاه رد بول آرنا به همراه شاگردانش تلاش زیادی کرد تا جلوی قهرمان فصل گذشته اروپا نتیجه بگیرد اما تیم اتریشی با وجود ارائه بازی خوب و هیجان انگیز 2 بر صفر مغلوب آنفیلدی ها شد. بعد از بازی مارش اظهار داشت:بسیار متاسف هستیم.زیرا در این پیکارها خیلی خوب کار را شروع کردیم و تا به اینجا پیش آمدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)