چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بهداشت نیوز ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۰

دلیل افزایش خطر ابتلا مردان مسن به سرطان چیست؟

نتایج یک مطالعه جدید حاکیست، 44 درصد از مردان زمانی که به 70 سالگی می رسند مقداری از کروموزوم های Y خود را بطور مبهمی از دست می دهند که این موضوع آنان را در معرض خطر بیشتر ابتلا به سرطان قرار می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)