چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۰

مربی فولاد: حق ما باخت نبود

حمیدرضا رجبی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و فولاد خوزستان افزود: ما می دانستیم که امروز بازی سختی در پیش خواهیم داشت و معتقد هستم 90 دقیقه بازی، تحت کنترل ما بود و تمام نقاط قوت تیم تراکتور را بسته بودیم و به راحتی می توانستیم برنده بازی باشیم. مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در سه بازی اخیر که با تیم های بزرگ برگزار کردیم با اشتباه سهوی داور نتایج بازی ها را واگذار کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)