چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۱۷

تلاش دوم خان برای میانجی گری

دنیای اقتصاد : روزنامه پاکستان تودی گزارش داد که عمران خان، نخست وزیر پاکستان با هدف کاهش تنش ها میان تهران و ریاض راهی عربستان شده است. عمران خان در ماه مهر هم سفری به ریاض و تهران داشت تا تنش ها در خاورمیانه را کاهش دهد. زیرا به گفته او هر جنگی در منطقه، کابوسی برای اسلام آباد است. مقامات تهران در جریان سفر خان به ایران به او گفتند که حل بحران یمن کلید کاهش تنش ایران و عربستان است. همزمان نشریه نشنال اینترست از تغییر موضع ضد ایرانی واشنگتن در بحران یمن خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)