دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۴

غلامپور: مدیریت قبلی به بازیکنان ظلم کرد

مربی دروازه بان های استقلال می گوید مدیریت قبلی این باشگاه به بازیکنان ظلم کرده است. به گزاش ایسنا، بهزاد غلامپور بعد از شکست استقلال مقابل ماشین سازی اظهار کرد: بازیکنان در شرایطی سخت، نمایش خوبی ارائه کردند. امروز داور با ما مهربان نبود و حریف دو موقعیت داشت. داور می توانست پنالتی حریف را اعلام نکند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)