دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۳

گلایه از وضعیت انباشت زباله در ضلع غربی دریاچه چیتگر

به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : عضو شورای شهر تهران، نسبت به وضعیت بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس به شهرداری تذکر داد. به گزارش خبرنگار مهر ، شهربانو امانی، در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به بازدید میدانی که در خصوص اقدامات مقابله با بیماری کرونا از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس داشته است، گفت: در این بازدید با صحنه هایی ناراحت کننده و تأسف بار مواجه شدم، انباشت زباله ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه، منظره ای نا مناسب و شرم آور خلق کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)