چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۰

247 مطب و مرکز دندانپزشکی در استان مرکزی بازگشایی شد

دکتر بهمن صادقی سده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 232 مطب و 15 درمانگاه دندانپزشکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی می توانند فقط خدمات اورژانسی به بیماران ارائه دهند. وی اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، امکان نوبت دهی برای بیماران و نبود هرگونه تجمع در مطب و مراکز دندانپزشکی از شرایط بهداشتی تعریف شده در مقابله با ویروس کرونا است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)