سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۹

نظارت جدی بر تاکسی ها در قم/ دربستی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به بحث نظارت بر تاکسی ها گفت: نظارت در دو بخش انجام می شود، واحد بازرسی وکنترل سازمان نسبت نظارت اقدام کرده و شرکت های وابسته به سازمان تاکسیرانی نیز به صورت مجزا به نظارت می پردازند. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم درباره نحوه نظارت سازمان بیان کرد: با یک گشت خودرویی نظارت صورت می گیرد که در هر شیفت هفت نفر از نیروها بر تاکسی ها و نحوه خدمت رسانی آنها نظارت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)