باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا به کرونا هستند
سایر منابع:
سایر خبرها
ابتلای 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا/ احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر هم در معرض ابتلا به کرونا قرار ...
دارند و اصلا نیاز به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. رئیس جمهور تصریح کرد: شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استان ها درگیر بودند مانند قم و گیلان که در راس ابتلا بودند. براساس گزارش احتمال انتشار ابتلا در کشور از قم و گیلان به
روحانی: طبق یک گزارش 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند/ باید احتمال دهیم که 35 میلیون نفر دیگر در ...
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تقریباً در ماه پنجم مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و البته همچنان نگرانی در داخل کشورمان و در سطح جهان به همین صورت ادامه دارد. وی ادامه داد: هنوز قدم های دیگری پیش روی مان قرار دارد که باید برداریم همانطور که بارها بر آن تأکید شده است چون در شرایطی هستیم که هنوز داروی قطعی و واکسن برای
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
که کادر درمان کشور را تشکیل می دهد، پرستار، بهیار، پزشک، متخصص و مسئول آزمایشگاه است و همه آنهایی که کمک می کنند و دستگاه ها را سرویس و آماده می کنند و همه نیروی انسانی که دست به دست هم می دهند و این نیروی انسانی و جبهه دفاع سلامت را به خوبی بوجود می آورند بسیار مهم هستند. رییس جمهوری بیان کرد: باید به تعداد کافی نیروی انسانی داشته باشیم آنها به موقع باید اینها استراحت کنند؛ اگر نیروی
روحانی: ابتلای 25 میلیون ایرانی به کرونا/ 35 میلیون نفر دیگر در معرض بیماری / هنوز به ایمنی جمعی نرسیده ...
اند و نزدیک به حدود 14 هزار نفر هم جان خود را ازدست داده اند؛ در مدت 150 روز گذشته بیش از 200 هزار در این بیمارستان ها بستری بودند. روحانی افزود: در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است. اگر این گزارش مبنا باشد که 25 میلیون عبور کردند و بقیه جمعیت حدود 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری هایی که در آینده خواهیم داشت حدود 2 برابر تعدادی است که در 150 روز گذشته شاهد بودیم. ---------- ...
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
شدند و احتمال این است که در آینده 30 تا 35 میلیون ایرانی هم در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار گیرند. رئیس جمهور این آمار را نشان این دانست که باید در آینده قدم های بیشتری نسبت به گذشته برداریم افزود: علت عمده شیوع موج دوم کرونا در ایران پایبندی مردم ما به آداب و سنن است و مراسم عروسی، عزا، مهمانی، روابط اجتماعی و گذراندن تعطیلات ما خاص است و باید تا پایان امسال برگزاری این مراسم و آداب و
چه کسانی ویروس کرونا را به قم و گیلان بردند؟
توام با غافلگیری بود و موج دوم عمدتا مربوط می شود به پایبندی مردم ما به آداب و سنن. عروسی ها، عزا و میهمانی های ما آداب و رسوم و زمان خاص خود را دارد. از طرفی نیز توجه زیادی هم به این بیماری نشده است. روحانی افزود: موج دوم محصول ریختن ترس و برگشتن مردم به زندگی عادی است و در این زندگی آداب و رسومی که باید ترک می شد مورد توجه قرار نگرفت. ما باید در تمام رسوم اجتماعی آداب و رسوم را کنار بگذاریم. بیماران بدون علامت، بزرگترین مشکل را ایجاد می کنند در حالی که بیشترین انتشار ویروس برای این افراد است . این افراد هم زمان سرایت دهندگی شان طولانی تر است و هم ویروس بیشتری را منتقل می کنند. ...
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی تصریح کرد: باید خودمان را از لحاظ تخت، امکانات و درمان آماده کنیم برای شرایطی که در ماه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. رئیس جمهور همچنین گفت: در این گزارش تحقیقاتی آمده از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آنها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلا نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی افزود: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نف ...
فعالیت 110 داوطلب طرح مردم یاران سلامت در بخش های کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی ، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت : از زمان شروع مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت تاکنون بیش از 150 نفر در این طرح نام نویسی کرده اند که 110 نفر آنان در بخش های کرونایی بیمارستان امام رضا (ع) به کارگیری شده اند. دکتر محسن ذاکریان افزود: از ابتدای هفته گذشته مرحله دوم فراخوان طرح مردم یاران سلامت آغاز شده و افراد داوطلب
رئیس جمهور از احتمال ابتلای 55 تا60 میلیون ایرانی به ویروس کرونا خبر داد
چند 10 میلیونی امکانات موردنظر فراهم شده و آمادگی لازم از سوی نظام درمان و سلامت ایجاد شود. رئیس جمهور دلیل وقوع چند موج گسترده ی شیوع کرونا در ماه های اسفند، فروردین و اواخر خرداد را، حضور مسافرانی از شهر ووهان چین به قم و گیلان و پس از آن، شرکت کردن مردم در مراسم های مختلف اعلام کرد. وی گفت درواقع موج های بعدی شیوع کرونا، محصول ریختن ترس مردم و بازگشت به زندگی روزمره بدون درنظرگرفتن نکات بهداشتی بود. رئیس جمهور در ادامه اضافه کرد که درحال حاضر 5 داروی مؤثر برای ویروس کرونا دراختیار ایران قرار گرفته است. بیشتر بخوانید: ...
25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند
قات وزارت بهداشت به دست ما رسید که نکات مهمی دارد مبنی بر اینکه تخمین ما بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شدند و حدود 14 هزار نفر جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی از افراد در این 150 روز بستری بودند که مجموعا بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند. او اظهار کرد: در این گزارش آمده است که 30 تا 35 میلیون ایرانی دیگر هم در معرض ابتلای ویروس کرونا خواهند بود. در این گزارش پیش بینی شده تعداد بستری های که در آینده باید پیش بینی کنیم حدود دو برابر مقداری خواهد بود که از این 150 روز شاهد بودیم. با توجه به اینکه زمان دقیق پایان این بیماری را نمی د ...
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه باید تاب آوری ملی را افزایش دهیم، گفت: موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود. رییس جمهور تاکید کرد: باید تا پایان امسال، آداب و رسوم را کنار بگذاریم. وی با بیان اینکه ساده ترین و موثرترین و کم هزینه ترین راهکار فعلی، استفاده از ماسک
احتمالا 25 میلیون ایرانی تاکنون به کرونا مبتلا شده اند
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به 35 میلیون ایرانی که در معرض ابتلا به کرونا هستند گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند. طبق برآوردها احتمالا تا 35 میلیون نفر دیگر نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند. از هر هزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بی علامت هستند.
روحانی:35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند
. در گزارشی که از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست من رسید آمده تخمین این است که تا الان 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند ودر مدت حدود این 150 روز بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بوده اند و باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. رئیس جمهور افزود: در این گزارش گفته شده باید دو برابر تعدادی
احتمالا 35 میلیون ایرانی دیگر کرونا بگیرند
به گزارش اقتصادنیوز، حسن روحانی افزود: باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا هستند. همچنین از هر 1000 نفر که به این ویروس مبتلا شده آند 500 نفر علامت ندارند. این مطلب برایم مفید است بلی 6 نفر این پست را پسندیده اند
معاون روحانی: آمار اعلام شده رییس جمهور درباره کرونا مستند به برآورد وزارت بهداشت است
مبتلا شده اند و نزدیک به حدود 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند؛ در مدت 150 روز گذشته بیش از 200 هزار در این بیمارستان ها بستری بودند. روحانی همچنین گفت: در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است.
هنوز داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد
یجاد کرد. باید به مردم هم به حق و هم به صبر توصیه کنیم اما نباید دنبال اضطراب باشیم و احساس مقهور بودن هم نکنیم. پیروزی در برابر این بیماری ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد اما حتما پیروز می شویم و باید محکم بایستیم و پیروزی را قطعی بدانیم. رئیس جمهوری با بیان اینکه برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. ...
آمار جدید وزارت بهداشت از ابتلای ایرانیان به کرونا؛ از هر 1000 نفر 500 نفر علامتی ندارند
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ارائه گزارش وزارت بهداشت از میزان ابتلای ایرانیان به کرونا پرداخت. آمار ارائه شده به شرح زیر است: * تاکنون در ایران 25میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شدند. * حدود 14هزار نفر هم عمرشان را در این مدت از دست داده اند. * در طول 1
5 داروی موثر برای کرونا در اختیار داریم
به بستری ندارند و ممکن است 150 نفر از 1000 نفر نیاز به بستری داشته باشند. پس ما یک جمعیت چند 10 میلیونی پیش رو داریم که باید خودمان را آماده کنیم. رئیس جمهور تصریح کرد: شاهد دو موج در ماه اسفند، فرودین و اواخر خرداد در کشور بودیم. در موج اول برخی از استان ها درگیر بودند مانند قم و گیلان که در راس ابتلا بودند. براساس گزارش احتمال انتشار ابتلا در کشور از قم و گیلان به دلیل حضور مسافران
باید تاب آوریمان در اقتصاد را بالا ببریم
ستان ها طی مدت 150 روز بستری بودند. روحانی افزود: بر اساس این گزارش، ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهم است. رئیس جمهور گفت: بنابراین پس از ابتلای 25 میلیون نفر از ایرانیان، در ماه های آینده 30 تا 35 میلیون نفر دیگر هم به بیماری کرونا مبتلا خواهند شد. روحانی افزود: بر اساس این گزارش، تعداد بستری ه
روحانی:تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
جمعی در برابر این بیماری نرسیده ایم. اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛ * طبق گزارش وزارت بهداشت تخمین زده می شود تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند و 14 هزار نفر هم جان خودشان را ازدست دادند. * در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است
آیا 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند؟
کرونا درگیر شده و ایمنی کاملی به دست آورده اند و تا مدتی در معرض ابتلای مجدد نخواهند بود. رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت گفته بود: گزارش معاون وزارت بهداشت می گوید که 25 میلیون جمعیت ایرانی از کرونا عبور کرده اند و بقیه جمعیت حدود 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا در ماه های آینده قرار دارند. انتهای پیام/4082
روحانی: احتمالا 35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ موج دوم کرونا ناشی از ریختن ترس مردم بود
زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. دکتر روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهارداشت: طبق همین گزارش، از هر یکهزار نفری که به کرونا مبتلا می شوند 500 نفر بدون علامت هستند و اینها
35 میلیون ایرانی در معرض ابتلا به کرونا هستند/ تعداد بستری ها دو برابر می شود
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در امروز 28 تیرماه 99 در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه پیش بینی می شود 35 میلیون نفر در معرض ابتلا به کرونا باشند، گفت: بر اساس گزارش ها 25 میلیون نفر مبتلا شده اند و احتمالاً 35 میلیون در معرض ابتلا خواهند بود در همین گزارش پیش بینی شده است تعداد بستری هایی که باید پیش بینی کنیم حدود دو برابر مقداری بوده که در این 150
محدودیت های منطقه ای در تهران
گذشته جان 183 نفر دیگر را در کشور گرفته است. روز پنج شنبه نیز 198 نفر دیگر قربانی بیماری همه گیر کرونا در کشور شدند. همچنین براساس معیارهای قطعی تشخیصی، در شبانه روز گذشته دو هزار و 379 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شد که از این تعداد هزار و 852 مورد بستری شدند. آمار ابتلا و بستری در بازه زمانی چهارشنبه تا ظهر پنج شنبه نیز قابل توجه است. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت دراین بازه زمانی
ترامپ: به لزوم استفاده از ماسک اعتقادی ندارم
به گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت به صدور دستوری ملی برای الزام افراد به زدن ماسک برای مقابله با شیوع کرونا فکر نخواهد کرد. او در مصاحبه ای با فاکس نیوز که روز یکشنبه منتشر خواهد شد در پاسخ به سوالی درباره احتمال صدور دستوری از جانب وی برای الزام زدن ماسک می گوید: خیر، من می خواهم مردم حدی از آزادی داشته باشند و به این الزام اعتقادی ندارم. این
بیش از 14 میلیون و 179 هزار نفر؛ آمار مبتلایان کرونا
، مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور به 26 هزار و 636 نفر رسید. مشروح خبر... افزایش مبتلایان به کرونا و افزایش نگرانی ها در فرانسه بالا رفتن نرخ ابتلا و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید-19 در فرانسه، به نگرانی از شکل گیری موج دوم دامن زده است. مشروح خبر... تظاهرات در اعتراض به سیاست های دولت اکوادور درخصوص کرونا شمار زیادی از
مجید جلالی به کرونا مبتلا شد
آفتاب نیوز : دکتر "محمد موقری پور" گفت: متاسفانه به طور قطعی 12 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده اند. وی افزود: صبح روز گذشته از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است. معاون