روحانی: 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند
سایر خبرها
روحانی: 25میلیون ایرانی از کرونا عبور کرده اند/ 30 تا 35 میلیون در معرض ابتلا خواهند بود
های مورد نیاز کشور آماده کنیم. وی با اشاره به گزارش وزارت بهداشت در خصوص وضعیت ابتلای مردم به کرونا گفت: تخمین ما بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شدند و قریب حدود 14 هزار نفر هم عمرشان را در این مدت از دست داده اند. تعداد زیادی از افراد بستری بودند و در طول این 150 روز آمده است که مجموعاً بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند. رئیس جمهور
اکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/ احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد
شرایط را برای کشور، ساماندهی محیط بهداشتی و فعالیت هایی که مورد نیاز کشور است، آماده کنیم. روحانی با اشاره به گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در این گزارش تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شده اند و حدود نزدیک به 14 هزار نفر هم جان خود را در این مدت از دست داده اند. رییس جمهوری افزود: در این گزارش آمده که تعداد زیادی در حدود 150 روز گذشته بستری بودند
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر
شده اند و بیش از 200 هزار نفر در بیمارستانها بستری بودند و حدود 14 هزار نفر جان خود را از دست داده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. وی افزود: اگر این گزارش را مبنا قرار دهیم تعداد بستری ها دو برابر عدد فعلی 200 هزار نفر خواهد بود که در 150 روز اخیر شاهد بودیم. ما باید خود را از لحاظ تخت و امکانات آماده کنیم که با شرایط آینده مقابله کنیم. روحانی تاکید
احتمال ابتلای 35 میلیون ایرانی دیگر
رئیس جمهور گفت: تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. به گزارش ایسنا، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه شرایط ما شرایطی است که ایمنی جمعی و واکسن برای این ویروس وجود ندارد، گفت: باید دست به دست هم دهیم و زنجیره انتقال را قطع کنیم تا روند فعالیت های اجتماعی و اقتصادی مردم ادامه یابد. در
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حسن روحانی در ارتباط تصویری با استاندار اصفهان در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر بدون علامت، حدود 350 نفر دارای علایم خفیف و 150 نفر نیازمند بستری هستند که بیماران بدون علامت، مدیریت بیماری ویروس کرونا را سخت کرده است. رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا به مردم توصیه کرد درصورتیکه افراد ابتلای خود به بیماری خود را اعلام
موج دوم جولان کرونا
هزار مبتلا، فرانسه با 174 هزار و 674مبتلا، آرژانتین با 119 هزار و 301 مبتلا، کانادا با 109 هزار و 669 مبتلا و قطر با 105 هزار و 898 مبتلا تاکنون بیش از 100 هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده اند. 25 میلیون نفر از مردم کشورمان کرونا را پشت سر گذاشته اند و حدود 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در ماه های آینده در معرض ابتلا خواهند بود. ؛ این عدد و رقم هایی است که رئیس جمهور بر اساس گزارش وزارت بهداشت
بهداشت فردی، ماسک و فاصله گذاری سه اصل کنترل ویروس کرونا است
باید در چارچوب دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت افزایش تاب آوری اجتماعی باشد. طبق اعلام رییس جمهوری تاکنون حدود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند که پیش بینی امکانات بستری برای ادامه سال 2 برابر مقداری است که در 150 روز گذشته شاهد آن بوده ایم. همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد از هر یک هزار نفر مبتلا، 500 منفر بدون
اقتدار خوشه های طلایی در استان مرکزی/ تامین گندم سایر استان ها در جهاد خودکفایی
سرامیک نبود و حتی گاهی به صورت کاهلگی بودند، که در این مدت حدود 800 واحد در سطح استان بازسازی شد و در سال گذشته حدود 70 نانوایی در راستای ارتقای کیفی و بروزرسانی تسهیلاتی دریافت کردند. مدیرکل غله استان مرکزی با اشاره به آموزش به خبازان گفت: در سال های 90 تا 94 حدود یک هزار نفر از خبازان به صورت مشترک با اداره کل فنی و حرفه ای از آموزش های لازم بهره مند شده اند. انتهای پیام/ح
نیازمند افزایش تاب آوری در بخش سلامت هستیم
بهداشتی تلاش کنیم. وی عنوان کرد: گزارشی از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست ما رسید که نکات مهمی دارد مبنی بر اینکه تخمین ما بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شدند و حدود 14 هزار نفر جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی از افراد در این 150 روز بستری بودند که مجموعا بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند. وی عنوان کرد: در این گزارش آمده است که
موج دوم کرونا محصول ریخته شدن ترس مردم بود
اه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. در این گزارش تحقیقاتی آمده که از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آن ها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلاً نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. پس یک جمعیت چند ده میلی
رییس جمهور: 35 میلیون ایرانی احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به کرونا هستند
ینده در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در کشورمان از بیماری عبور کرده و بقیه جمعیت حدود 30، 35 میلیون نفر احتمالاً در معرض این ابتلا در ماه های آینده خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: در همین گزارش پیش بینی شده است که تعداد بستری هایی که در آینده، تا پایان امسال باید پیش بینی کنیم حدود 2 برابر آن مقدار
تخمین زده شده تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند / احتمال ابتلای 35 میلیون نفر در ماه های آینده
. رئیس جمهور با بیان اینکه برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا همه باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم بدهند، گفت: طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، 30 تا 35 میلیون نفر احتمالا در ماه های آینده در معرض ابتلا به این بیماری هستند. روحانی با تاکید مجدد بر اهمیت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، اظهار کرد: طبق همین گزارش، از هر یکهزار نفری که به کرونا مبتلا
رئیس جمهور: تاب آوری ملی را افزایش دهیم/ تا پایان سال احتمال دارد گرفتار کرونا باشیم
به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا گفت: همزمان نباید برای مردم اضطراب ایجاد کرد. باید به مردم هم به حق و هم به صبر توصیه کنیم، اما نباید دنبال اضطراب باشیم و احساس مقهور بودن هم نکنیم. وی ادامه داد: پیروزی در برابر این بیماری ممکن است کمی سخت و زمان بر باشد، اما حتما پیروز می شویم و باید محکم بایستیم
روحانی: روند تولید و اشتغال و مبارزه با کرونا، باید همزمان تداوم یابد
نفر هم جان خود را در این مدت از دست داده اند. رییس جمهوری افزود: در این گزارش آمده که تعداد زیادی در حدود 150 روز گذشته بستری بودند که مجموعاً بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بودند و در این گزارش آمده که باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در آینده در معرض ابتلا خواهند بود و این نکته خیلی مهمی است یعنی اگر این گزارش را امروز مبنا قرار دهیم، 25 میلیون نفر در
تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند/ احتمال ابتلای 35 میلیون نفر دیگر وجود دارد / پنج داروی ...
قطع کنیم تا بتوانیم شرایط را برای کشور، ساماندهی محیط بهداشتی و فعالیت هایی که مورد نیاز کشور است، آماده کنیم. روحانی با اشاره به گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در این گزارش تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به این ویروس مبتلا شده اند و حدود نزدیک به 14 هزار نفر هم جان خود را در این مدت از دست داده اند. رییس جمهوری افزود: در این گزارش آمده که تعداد زیادی در حدود 150
روحانی:تخمین زده می شود 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
جمعی در برابر این بیماری نرسیده ایم. اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایرنا بخوانید؛ * طبق گزارش وزارت بهداشت تخمین زده می شود تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند و 14 هزار نفر هم جان خودشان را ازدست دادند. * در این گزارش آمده است که ما باید این احتمال را بدهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود که نکته بسیار مهمی است
نگرانی وزیر بهداشت از جولان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
تلاششان را کم نکنند. رئیس جمهور هم در این جلسه با بیان اینکه از هر 1000 نفرمبتلا به کرونا 500 نفر آن ها بدون علامت هستند گفت: بزرگترین مشکل در مواجه با این بیماری، ناقلان بدون علامت هستند که می توانند بیشترین عامل انتقال این ویروس باشند. حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: ما باید تاب آوری ملی و تاب آوری جامعه را در دو بخش سلامت و اقتصادی بالا ببریم. وی ادامه داد: مشخص نیست
رئیس جمهور از احتمال ابتلای 55 تا60 میلیون ایرانی به ویروس کرونا خبر داد
رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که تاکنون 25میلیون ایرانی به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و تخمین زده می شود که 35 میلیون نفر دیگر هم در معرض ابتلا باشند. حسن روحانی با استناد به آمار ارائه شده در گزارش وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که تابه حال حدود 14هزار نفر در کشور جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند و طی 150 روز گذشته نیز بیش از 200 هزار نفر
4 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند/محدودیت های هفتگی تمدید می شود
ضرورت است و باید از آن ها حمایت شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: تا کنون در استان همدان دو هزار و 88 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و 288 نفر نیز فوت شده اند. رشید حیدری مقدم با بیان اینکه در استان همدان 600 نفر مبتلا به کرونا بستری و 130 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند، گفت: با توجه به مشکلی که در زمینه دستگاه های اکسیژن ساز وجود داشت، طبق پیگیری های انجام شده 4 دستگاه اکسیژن جدید در بیمارستان سینا نصب شد.
استاندار کرمان: منابع جبران خسارات اقتصادی ویروس کرونا در این استان هنوز تامین نشده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمدجواد فدائی ظهر امروز ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با بیان اینکه امروز جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس با استانداران برگزار شد اظهار داشت: تحلیل وضعیت استان ها در مورد شیوع ویروس کرونا در این جلسه انجام شد. وی با اشاره به اینکه در این جلسه تاکید شد که قطع زنجیره بیماری باید با جدیت پیگیری شود گفت: هنوز
روحانی: بر اساس گزارشی 25 میلیون ایرانی درگیر کرونا هستند
ایمنی جمعی در برابر این بیماری نرسیده ایم. در گزارشی که از معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به دست من رسید آمده تخمین این است که تا الان 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند ودر مدت حدود این 150 روز بیش از 200 هزار نفر در بیمارستان ها بستری بوده اند و باید احتمال دهیم که 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلا خواهند بود. روحانی افزود: در این
خط قرمز ما سلامت مردم است
کارها عنوان کرد: اکثر این بازگشایی ها منوط به رعایت این پروتکل ها از سمت مردم است. استاندار در انتها با بیان اینکه خط قرمز ما سلامت مردم است، گفت: اگر حس شود سلامت حتی یک نفر به خطر می افتد و احتمال آلودگی وجود دارد، از هرگونه تجمع و مراسمی جلوگیری می شود. انتهای پیام
ابتلای 25میلیون ایرانی به کرونا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روحانی تصریح کرد: باید خودمان را از لحاظ تخت، امکانات و درمان آماده کنیم برای شرایطی که در ماه های آینده یا امسال یا فرای امسال پیش رو خواهیم داشت. رئیس جمهور همچنین گفت: در این گزارش تحقیقاتی آمده از هر هزار نفری که به این ویروس مبتلا می شوند 500 نفر آنها علامتی ندارند و ممکن است متوجه نشوند که این ویروس را گرفتند و از آن عبور کردند. حدود 350 نفر علائم شان خفیف است و اصلا نیازی به بستری شدن ندارند، اما ممکن است 150 نفر از هزار نفر نیاز به بستری شدن داشته باشند. وی افزود: پس یک جمعیت چند ده میلیونی پیش رو داریم که در میان هر هزار نفری که در ابتلا قرار می گیرند ممکن است صد نفر یا بیشتر از صد نف ...
احتمال تعویق برگزاری کنکور سراسری
به گزارش خبرگزاری ایمنا ، در بسته سیاسی خود به ارائه گزیده اخبار منتشر شده طی بیست و چهار ساعت گذشته می پردازد: فرمایشات رهبری را به دقت گوش دهید، نگفتند رئیس جمهور را استیضاح نکنید سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تحویل سوال از رئیس جمهور با 196 امضا به هیئت رییسه مجلس را تأیید کرد. روز گذشته انتشار این خبر بازتاب زیادی داشت. برخی این اقدام مجلس
ممنوعیت برگزاری برخی از مراسم ها در کرمان
موظف به پاسخگویی هستند. او با بیان اینکه افزایش تاب آوری جامعه در بحث سلامت و اقتصاد ، مورد تاکید رئیس جمهور است، اظهار کرد: نکته قابل توجه این است که 50 درصد مبتلایان به کرونا بدون علامت هستند و حدود 35 درصد از مبتلایان نیاز به بستری شدن ندارند و 15 درصد از بیماران نیاز به بستری دارند. فدائی با بیان اینکه با توجه به اینکه 50 درصد مبتلایان به کووید 19 بدون علامت هستند، رعایت
کرونا را مسافران از ووهان به قم و گیلان آوردند / 5 داروی موثر در اختیار داریم / باید تا پایان سال، آداب ...
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در پایان ماه پنجم در مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و همچنان نگرانی در ایران و سطح جهان وجود دارد. او ادامه داد: چون داروی قطعی، واکسن و ایمنی جمعی نداریم راهی نداریم که زنجیره ابتلا را قطع کنیم. در گزارشی آمده 25 میلیون ایرانی به این بیماری مبتلا شده اند. 14 هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند و 200
روحانی: 25میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند
ار فعلی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و خودداری از برپایی تجمعات است): در حال حاضر پنج دارو در اختیار داریم و یک دارو هم در هفته های پیش رو وارد چرخه درمان می شود. در زمینه واکسن هم داریم کار می کنیم. * مبتلایان، مخفی کاری نکنند. * در برابر این بیماری باید تاب آوری ملی را افزایش دهیم. * طبق یک گزارش 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.