تقدیر روحانی از عملکرد مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد/زهشدار جدی وزیر ...
سایر منابع:
سایر خبرها
کرونا | 13 شهرستان مازندران در وضعیت قرمز
به گزارش تابناک به نقل از مهر، استاندار مازندران صبح دوشنبه 30 تیر در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در استانداری اعمال هرگونه محدودیت را صرفاً در راستای مراقبت از سلامت و جان مردم دانست و یادآور شد: ما شرایط و مختصات اقتصاد مازندران را کاملاً درک می کنیم و وضعیت سخت معیشتی مردم را می فهمیم ولی اگر دستورالعمل ها رعایت نشود و جان و سلامت مردم به خطر بیفتد، ناگزیر به اتخاذ تصمیماتی هستیم که
تاکید رییس جمهور بر افزایش تاب آوری بهداشتی ومعیشتی مردم در شرایط کنونی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حسن روحانی در ارتباط تصویری با استاندار اصفهان در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: از هر 1000 نفر مبتلا 500 نفر بدون علامت، حدود 350 نفر دارای علایم خفیف و 150 نفر نیازمند بستری هستند که بیماران بدون علامت، مدیریت بیماری ویروس کرونا را سخت کرده است. رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا به مردم توصیه کرد درصورتیکه افراد ابتلای خود به بیماری خود را اعلام
( فیلم ) نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور
( فیلم ) نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خدماتی از ارائه خدمات به کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند یا پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت نمی کنند، جدا خودداری کنند. وی گفت: با کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت مردم
نشست ویدئو کنفرانسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور
ایرنا- یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهوری گزارشی از آخرین اقدامات استان در مقابله با ویروس کرونا ارائه داد.
تقدیر رئیس جمهور از استاندار و ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا
باید با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی دست به دست هم دهیم تا از این شرایط عبور کنیم. حسین کلانتری در ادامه صحبت های خود با رئیس جمهور از آمادگی استان برای افتتاح20 پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباربیش از 600 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح ها در کنار شرایط سخت مدیریت مقابله با کرونا و همچنین تامین معیشت مردم به ثمر رسیده اند. استاندار تصریح کرد با افتتاح این پروژه ها تحول خوبی در
استاندار لرستان: پیگیر افزایش امکانات درمانی استان هستیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در رابطه به مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست رئیس جمهور و با محوریت آخرین وضعیت بیماری در کشور برگزار شد اظهارداشت: رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا برای مقابله با این بیماری تاکید کرد. وی به لزوم اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان تاکید کرد و افزود: از
تاخت و تاز کرونا در مازندران
بابایی معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نشست ستاد مقابله با کرونای مازندران در ساری افزود: هم اکنون از لحاظ تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های کمک تنفسی در داخل کشور در حد تامین نیاز رسیدیم و سومین شرکت تولید کننده این دستگاه ها نیز برای تولید محصول اعلام آمادگی کرده است. وی به احداث حدود یکهزار و 500 تخت مراقبت های ویژه در بیمارستان های کشور از آغاز شیوع کرونا تاکنون اشاره کرد و
از قدردانی رئیس جمهور تا ابراز نگرانی وزیر بهداشت از وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات و همکاری مردم، استاندار و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در این استان تشکر و قدردانی کرد. البته وزیر بهداشت نسبت به وضعیت استان طی روزهای آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد به مانند خوزستان پیک بیماری را پشت سر نگذاشته و ممکن است طی روزهای آینده با شرایط سخت بیماری کرونا مواجه شود. وی با اشاره به
تقدیر ویژه رئیس جمهور از کهگیلویه و بویراحمد ی ها/ کهگیلویه و بویراحمد در محاصره سه استان قرمز (فارس، ...
کبنا ؛ نشست ویدئوکنفرانسی ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا روز شنبه ( 28 تیرماه 99) به ریاست رییس جمهور برگزار شد. به گزارش کبنا، در این نشست استان های زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اقدامات خود در این زمینه پرداختند. حسن روحانی رئیس جمهور ایران بعد از شنیدن گزارش حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مقابله با کرونا، ابراز داشت که تلاش های مردم و مسئولان
شناسایی 2605 مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد / وزیر بهداشت: آموزش به مردم حائز اهمیت است
کبنا ؛ حسن روحانی؛ رئیس جمهور در نشست ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی خوب مردم این استان باعث شد تا آمار قابل ملاحظه ای داشته باشید و امیدواریم کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت از این موج عبور کرده و موج جدیدی در پیش نداشته باشید. به گزارش کبنا؛ وزیر بهداشت نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی نمود و
رئیس جمهور از مردم، استاندار و مسئولان ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد
به گزارش بویرنیوز ، نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور برگزار شد و استانداران دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در این استان ها پرداختند. در نشست امروز در استان زنجان وضعیت قرمز بیماری کرونا اعلام اما کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان موفق در مدیریت پیشگیری بیماری کرونا معرفی شد. رئیس جمهور هم پس از گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات حسین کلانتری و همچنین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و مردم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد. فارس ...
آخرین اخبار
رئیس جمهوری در ستاد ملی مبازره با کرونا از طریق ویدئو کنفراس از مردم استان، استاندار و مجموعه عوامل موثر در مدیریت، پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید -19 تقدیر و تشکر کرد. به گزارش سلام دنا؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از آخرین وضعت بیماری کرونا در استان و برنامه های پیشگیرانه، کنترلی و
استاندار قم: نگران قرمز شدن وضعیت قم هستیم/ بازگشایی ها ممکن است با محدودیت مواجه شود
شفقناقم- استاندار قم با بیان اینکه قم در وضعیت زرد قرار دارد، گفت: نگران قرمزشدن این وضعیت هستیم بنابراین اگر جایی احساس کنیم سلامت حتی یک نفر از شهروندان با خطر مواجه می شود، مجبوریم هر گونه تجمعی را لغو کنیم. به گزارش شفقنا، دکتر بهرام سرمست در حاشیه جلسه ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مقایسه ای که بین استان های مختلف
با کسی تعارف نداریم
استاندار مازندران تغییر رفتاری مثبت مردم نسبت به کرونا و استفاده از ماسک را ملموس دانست و توصیه کرد که این روش همچنان ادامه داشته باشد. احمد حسین زادگان گفت: با افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا در استان مازندران و هشدارهای کرونایی نیز از سوی ستاد استانی مقابله و درمانگران ما برای استفاده از ماسک به عنوان یکی از روش های تاثیرگذار برای مقابله با کرونا، پوشش ماسک در استان افزایش یافت.
شرایط در زنجان تحت کنترل است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح الله حقیقی در ارتباط ویدئوکنفرانس یا ستاد ملی کرونا و در پاسخ به سئوال رئیس جمهور مبنی بر اقدامات صورت گرفته در استان برای مقابله با کرونا ویروس گفت: ما در استان زنجان تا 15 خرداد وضعیت بسیار خوبی داشتیم بطوریکه مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی روزانه 400 نفر و تعداد بستری شدگان نیز 45 بود اما بعد از این تاریخ و با بازگشایی اصناف روند ابتلا به
سیلی کرونا چهره فارس را سرخ کرد
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به قرار گرفتن استان فارس در فهرست استان های با وضعیت قرمز کرونا ، بر تعامل بیشتر بیمارستان های خصوصی و همراهی با دانشگاه در زمینه بستری و مراقبت از بیماران تاکید کرد. مهرزاد لطفی اظهار امیدواری کرد با کمک الهی و همیاری مردم و مسوولان، بر ویروس کرونا پیروز شویم و به اهداف اصلی مجموعه سلامت و ارتقای بیشتر
انسجام مدیریتی مقابله با کرونا در شهرداری کرمانشاه وجود ندارد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که مطب های پزشکی کمترین رعایت را در کنترل کرونا دارند، ابراز داشت: گزارش ها نشان می دهد که مطب های پزشکان کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در کنترل کرونا دارند و تاکنون 12 پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در کرمانشاه به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است. وی با
چهلمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ی مرکز گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در چهلمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت : شهرستان های رودسر ، ماسال و رضوانشهر با 75 درصد استفاده از ماسک بالاتر از میانگین کشوری است. ارسلان زارع افزود : در رشت ، مرکز استان هم میزان استفاده از ماسک 55 درصد است. وی تصریح کرد : این آمارها علاوه بر اینکه جای تمجید دارد باید به 80 درصد که درصد استاندارد است برس
تا کنون 25 میلیون ایرانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند/ باید تاب آوری اقتصادی را افزایش دهیم
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: در پایان ماه پنجم در مواجهه با این ویروس خطرناک هستیم و همچنان نگرانی در ایران و سطح جهان وجود دارد. * تا الان 25 میلیون ایرانی به رونا مبتلا شده اند وی ادامه داد: چون داروی قطعی، واکسن و ایمنی جمعی نداریم راهی نداریم دست به دست هم دهیم و زنجیره ابتلا را قطع کنیم. در گزارشی که از معاونت
نگرانی وزیر بهداشت از جولان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، وزیر بهداشت در جلسه ویدئو کنفرانس با استانداران کهگیلویه وبویراحمد و زنجان گفت: روند افزایش بیماران کرونا در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است. سعید نمکی افزود: این استان به مانند خوزستان پیک دوم این بیماری را پشت سر نگذاشته و ممکن است در روز های آینده با شرایط سختی مواجه شود. وی خطاب به استاندار و مسئولان استان ادامه داد
آزمایشگاه تشخیص ملکولی کرونا در دشتستان افتتاح شد/تصاویر
اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: استاندار بوشهر گفت: آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا با اعتبار 36 میلیارد ریال در برازجان مرکز شهرستان دشتستان افتتاح شد تا بتوان با تشخیص به موقع این ویروس مراحل درمانی را انجام داد. به گزارش اتحاد خبر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری و خلیلی، شهدای سلامت استان بوشهر، اظهار کرد: از تلاش های وزیر و معاون بهداشتی وزیر
تقدیر رئیس جمهور از مردم، استاندار و مسوولان ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور برگزار شد و استانداران دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در این استان ها پرداختند. در نشست امروز در استان زنجان وضعیت قرمز بیماری کرونا اعلام اما کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان موفق در مدیریت پیشگیری بیماری کرونا معرفی شد. رئیس جمهور هم پس از گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات حسین کلانتری و همچنین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و مردم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد. انتهای پیام/ ...
آمار رئیس جمهور از کرونا: تاکنون 25 میلیون ایرانی مبتلا شدند
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز ، رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تخمین بر این است که تاکنون 25 میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند، گفت: طبق برآوردها احتمالا تا 35 میلیون نفر دیگر نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند. مهمترین بخش اظهارات حسن روحانی به شرح زیر است: * طبق گزارش معاونت تحقیقات وزارت بهداشت، تخمین بر
استاندار: حضور در میان مردم برای ما اولویت است / اراده جمعی مدیران و مسئولان استان، حل مشکلات مردم است
بودجه استان مازندران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرعامل آبفای استان، مدیرکل راهداری، مدیرکل بنیاد مسکن و مسئولین بخش بندپی شرقی، مشکلات و مسایل این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد. به گزارش مازنی خبر ، احمد حسین زادگان در این نشست با بیان این که اگر چه مسایل و مشکلات مردم از طریق ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام و
تکمیل بیمارستان شهدای هسته ای نیازمند کمک ویژه وزارت بهداشت است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر با قدردانی از کادر درمان و همراهی مردم برای مقابله با کرونا اظهار داشت: نسخه توصیه شده وزارت بهداشت مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین راه مقابله با کرونا است و این توصیه های منجر به کاهش میزان ابتلا و فوتی ها در استان می شود. وی بیان کرد: در استان اقدامات مطلوبی برای
روحانی: حرکت برخی استان ها از وضعیت قرمز به سوی زرد بیانگر تقویت مراقبت ها و نظارت ها است
بودجه به عمل آورد. بیشتر بخوانید: روحانی: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بیش از ایجاد هر محدودیتی راه حل مقابله با کروناست وی گفت : حرکت شماری از استان ها از وضعیت قرمز به سمت وضعیت زرد، بیانگر همراهی و همگامی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تقویت مراقبت ها و نظارت ها است که این روند همچنان باید تداوم یابد. رییس جمهور اظهار کرد: تغییر وضعیت قرمز این استان ها
مردم برای خلوت کردن فضای شهرها همراهی کنند / افزایش تصمیمات محدود کننده برای صیانت از جان مردم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور دکتر جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت برگزار شد، با بیان این که متاسفانه عمده شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و آندسته از شهرستان های معدود نیز که فاصله اندکی دارند با کمی بی احتیاطی به وضعیت قرمز در می آیند، افزود: بهمین منظور و برای رصد مستمر و برنامه ریزی
شوکی که به استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شد و شبی که تا صبح نخوابید
کبنا ؛ نشست دستگاه های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار این استان برگزار شد، در این نشست استاندار روایتی را از مارگون تعریف کرد که تا صبح نخوابیده بود. به گزارش کبنا، حسین کلانتری در این نشست، از زحمات آن ها قدردانی کرد و گفت: کار برق رسانی آسان نیست و مردم برق 24 ساعته برق می خواهند و زیرساخت های ما گاهی جوابگو نیست. وی گفت: وزارت نیرو از خدمت
استان قم در وضعیت زرد ابتلا به کرونا
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکزقم ، سرمست پس از جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور ، ضمن تاکید بر جدی گرفتن هشدار ها و اجرای دستورالعمل های بهداشتی گفت: اگر دستورالعمل ها جدی گرفته نشود محدودیت ها به روال گذشته باز می گردد. استاندارهمچنین استفاده از ماسک را آسان ترین و تاثیر گذار ترین راه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا دانست و با اشاره به الزام استفاده از ماسک در محل های اداری و سرپوشیده