ابراز نگرانی وزیر بهداشت از وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
سایر منابع:
سایر خبرها
نگهداشت فضای فعالیت های مذهبی در فارس در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی
این نشست روز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور امام جمعه شیراز، استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با شرکت فرمانداران و ائمه جمعه سطح استان فارس به مناسبت هفته نماز جمعه برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این نشست ضمن تقدیر از تمام دست اندرکارانی که در خصوص برپایی نماز جمعه برای زنده نگه داشتن یاد خدا در اذهان عمومی تلاش می کنند گفت: برای
استاندار همدان: مبارزه با کرونا به مطالبه مردمی تبدیل شود
مقابله با این ویروس مشخص بوده و شنبه های هر هفته با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در نشست ویدئو کنفرانسی تصمیم هایی در این باره اتخاذ می شود که اجرای آنها بسیار مهم است و این مصوبات در مرکز استان و به ویژه شهرستان ها باید با قوت پیشتری پیگیری شود. شاهرخی تاکید کرد: همه فرمانداران به ویژه مسوولان شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند باید برنامه های مناسبی برای
نماینده یزد نظارت و کنترل بیشتر بر بازار کالا را خواستار شد
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به رغم همه تلاش ها و اقدام ها هنوز وضعیت بازار و عرضه کالاها و اجناس نابسامان است گفت: باید نظارت و کنترل بر قیمت ها تقویت شود. محمد صالح جوکار در نشست تنظیم بازار از افزایش قیمت ها و لجام گسیختگی موجود ابراز ناخرسندی کرد و افزود: توقع مردم از مسوولان است که به وظایف خود و نظارت بیشتر برای کنترل قیمت ها و ثبات در خرید و خروش و
هشدار استاندار سمنان به مدیران بی انگیزه: به سرعت برکنار می شوید!
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر عصر امروز در نشست معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران کل ستادی استانداری سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان، با قدردانی از تلاش های بسیار خوب انجام شده توسط مدیران و مسؤولان استان و همکاری شایسته اقشار مختلف مردم در مقابله با کرونا اظهار کرد: در ابتدای فراگیری ویروس کرونا در کشور، شاهد سرعت بالای شیوع این ویروس در استان بودیم که با
ضرورت خودداری از برگزاری مراسم عزا و عروسی در کردستان تا پایان سال/ افراد مبتلا مخفی کاری نکنند
به گزارش خبرگزاری کُردپرس،حسین خوش اقبال ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا ی استان کردستان اظهار کرد: پیرو تاکیدات رئیس جمهور در راستای کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا در این راستا رعایت پروتکل های بهداشت فردی و جمعی و نیز استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سه اصل کنترل بیماری کووید 19 در اولویت برنامه ها قرار دارد . وی افزود: در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا ، مراقبت های
فقدان بیمارستان، مقابله با کرونا را در پیشوا با مشکل مواجه کرد
این، 36 هزار و 250 بسته مواد ضد عفونی کننده به ارزش 10 میلیارد ریال تامین و در اختیار مردم قرار گرفت. وی گفت: پیشوا یکی از شهرستان هایی است که بیشترین تعداد خانوارهای مددجو را در خود جای داده و نیازمند توجه ویژه از سوی مسوولان است. پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 29 تیر
تقدیر رئیس جمهور از استاندار و ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا
با پیک خطرناک وجود دارد. استاندار تصریح کرد: اگر پروتکل ها را رعایت نکنیم، دستورالعمل ها را جدی نگیریم، مجالس عروسی، تشییع، تدوین و اجتماعات را داشته باشیم با شرایط نامناسب مواجه و دچار آسیب جدی خواهیم شد. کلانتری با بیان اینکه اجتماعات بیش از هفت یا هشت نفر ممنوع است، ابراز داشت: رسما اعلام می کنیم که دفاتر ازدواج نباید تجمعات داشته باشند. استاندار تاکید کرد: فروشگاه های بزرگ
استاندار سیستان و بلوچستان: روابط با پاکستان باید تقویت شود
به کشور پاکستان تلاش شود. استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم و ساکنان دو سوی مرز، دارای قرابت های قومی، فرهنگی و مذهبی فراوانی هستند که باید از این فرصت برای تامین منافع مردم دو سوی مرز به بهترین وجه ممکن استفاده کرد. وی برای گفت وگو با مسوولان ایالت بلوچستان پاکستان در جهت تقویت مناسبات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی کرد. سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در
تقدیر فرمانده سپاه فتح از تصمیم انقلابی استاندار/گلزار شهدای گمنام یاسوج را جهادی می سازیم
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمدل در نشست اضطراری ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج که با حضور استاندار و مسوولان دستگاه های مختلف برگزار شد اظهار کرد: جوانان با حساسیت وضعیت گلزار شهدای گمنام را پیگیری می کنند. وی با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج گفت: با خانو اده که برای زیارت شهدا می آییم دلمان می گیرد چرا که این شهدا گمنام واقع شده اند
ترس مردم از شنا در کرونا / مستاجرین اماکن ورزشی قم چشم انتظار تدبیر مسوولان
های اجرایی در فضاهای ورزشی، متاسفانه با کمبود درآمد مواجه شده ایم و توان پرداخت اجاره بهای سالن را نداریم، خواهشمندیم تدابیری اندیشیده شود تا با هر شیوه ای که مسوولان صلاح می دانند جبران خسارت شود. منعم: برای رفع مشکلات با وزارت ورزش و جوانان مکاتبه کرده ایم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به خبرنگار فارس گفت: علاوه بر استخرداران، مستاجرین سالن ها و زمین های چمن مصنوعی در نامه
تاخت و تاز کرونا در مازندران
بی مبالاتی در رفتارهای روزمره و عادی سازی رفتاری در ارتباط با ویروس کرونا برشمرد و خواستار توقف برگزاری مراسم عروسی، عزا و سایر تجمعاتی شد که احتمال شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد. احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این نشست در سخنانی ضمن ابراز نگرانی بابت افزایش بیماری کرونا در برخی از شهرهای استان بر جدی گرفتن توصیه های دانشگاه علوم پزشکی برای کنترل بیماری تاکید و اظهار امیداوری کرد
استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است
قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست استانی ستاد کرونا افزود: با توجه به وضعیت قرمز استان و شیوع کرونا و از طرفی ابتلای شماری از کارمندان دستگاه ها، رایزنی برای اعمال شیف بندی و کاهش حضور کارکنان در ادارات در دستور کار قرار گرفته است. وی ادامه داد: در این زمینه رایزنی و مکاتبه لازم انجام شده و منتظر اعلام و اخذ مجوز ستاد ملی کرونا هستیم. وی در ادامه با بیان اینکه 50 درصد
سیلی کرونا چهره فارس را سرخ کرد
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به قرار گرفتن استان فارس در فهرست استان های با وضعیت قرمز کرونا ، بر تعامل بیشتر بیمارستان های خصوصی و همراهی با دانشگاه در زمینه بستری و مراقبت از بیماران تاکید کرد. مهرزاد لطفی اظهار امیدواری کرد با کمک الهی و همیاری مردم و مسوولان، بر ویروس کرونا پیروز شویم و به اهداف اصلی مجموعه سلامت و ارتقای بیشتر
شناسایی 2605 مبتلا به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد / وزیر بهداشت: آموزش به مردم حائز اهمیت است
کبنا ؛ حسن روحانی؛ رئیس جمهور در نشست ویدئو کنفرانس با اعضای ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی خوب مردم این استان باعث شد تا آمار قابل ملاحظه ای داشته باشید و امیدواریم کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت از این موج عبور کرده و موج جدیدی در پیش نداشته باشید. به گزارش کبنا؛ وزیر بهداشت نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های استاندار و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی نمود و
رئیس جمهور از مردم، استاندار و مسئولان ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد
به گزارش بویرنیوز ، نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور برگزار شد و استانداران دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در این استان ها پرداختند. در نشست امروز در استان زنجان وضعیت قرمز بیماری کرونا اعلام اما کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان موفق در مدیریت پیشگیری بیماری کرونا معرفی شد. رئیس جمهور هم پس از گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات حسین کلانتری و همچنین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و مردم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد. فارس ...
استاندار: 60 درصد جمعیت آذربایجان غربی موارد بهداشتی را رعایت می کنند
اجرایی در این استان می توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند. استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کارمندان بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای و همچنین مادران شیرده می توانند به صورت دورکار فعالیت کنند. شهریاری بیان کرد: عمل به دستورات و پروتکل های بهداشتی مورد تاکید بوده و توجه به این امر توسط مسوولان در اولویت باشد. وی افزود: محدودیت های ابلاغی برای کاهش ابتلا
نگرانی ازافزایش شیوع بیماری کرونا در قم طی هفته های اخیر/ رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت کنترل می شود
به گزارش پایگاه خبری ربیع ، دکتر بهرام سرمست در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی کرونا که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اهم موارد مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در نشست امروز استانداران زنجان و کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا ارائه کردند. استاندار قم با بیان اینکه هم اکنون 25 استان کشور در شرایط هشدار و قرمز قرار
انسجام مدیریتی مقابله با کرونا در شهرداری کرمانشاه وجود ندارد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه بابیان این مطلب که مطب های پزشکی کمترین رعایت را در کنترل کرونا دارند، ابراز داشت: گزارش ها نشان می دهد که مطب های پزشکان کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در کنترل کرونا دارند و تاکنون 12 پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در کرمانشاه به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است. وی با
آخرین اخبار
رئیس جمهوری در ستاد ملی مبازره با کرونا از طریق ویدئو کنفراس از مردم استان، استاندار و مجموعه عوامل موثر در مدیریت، پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کووید -19 تقدیر و تشکر کرد. به گزارش سلام دنا؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از آخرین وضعت بیماری کرونا در استان و برنامه های پیشگیرانه، کنترلی و
رکورد پایین ترین نرخ بیکاری استان شکسته شد/ایلام به کارگاه سازندگی مبدل شده است/الان فصل جذب اعتبارات ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان از وضعیت کرونا در استان به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: کرونا در استان یکه تازی می کند. وی ضمن اعتراض به برگزاری جلسات با جمعیت بالا، بار دیگر تذکر داد که نشست ها نبایست بالا تر از 10 نفر باشد و ادارات تا جایی که می توانند از طریق فضای مجازی برنامه های خود را دنبال کنند. استاندار
تنها راه جلوگیری از ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی است
علایم افراد باید به بیمارستان ها و مراکز ارایه خدمات مراجعه کنند و اگر آزمایش مثبت شد براساس راهنمایی هایی که پزشک می کند یا باید در بیمارستان بستری شوند و یا در صورت خفیف بودن بیماری در قرنطینه خانگی بمانند. به گفته وی، یکی از مهم ترین مسائل آزمایش گرفتن از افرادی است که با افراد دارای کرونا در ارتباط بودند است. نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در حال بازدید از دیگر بیمارستانهای استان است و قرار است در خاتمه بازدید از نشست با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این استان شرکت کند. تاکنون افزون بر 13 هزار نفر بر اثر بیماری ویروس کرونا در کشور جان باختند ...
نگرانی وزیر بهداشت از جولان کرونا در کهگیلویه وبویراحمد
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، وزیر بهداشت در جلسه ویدئو کنفرانس با استانداران کهگیلویه وبویراحمد و زنجان گفت: روند افزایش بیماران کرونا در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است. سعید نمکی افزود: این استان به مانند خوزستان پیک دوم این بیماری را پشت سر نگذاشته و ممکن است در روز های آینده با شرایط سختی مواجه شود. وی خطاب به استاندار و مسئولان استان ادامه داد
تقدیر ویژه رئیس جمهور از کهگیلویه و بویراحمد ی ها/ کهگیلویه و بویراحمد در محاصره سه استان قرمز (فارس، ...
شوند. حسین کلانتری عنوان کرد: رئیس جمهور قدر شناسی ویژه ای از مردم استان به سبب همکاری و همیاری مطلوب آن ها داشته اند. وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در میان سه استان با وضعیت قرمز قرار گرفته و چنانچه مردم سهل انگاری کنند باز هم وارد پیک این بیماری خواهیم شد. وزیر بهداشت همچنین ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد پیک بیماری را پشت سر نگذاشته است و ممکن است در روزهای آینده با شرایط سختی مواجه شود. وی از مسئولان استانی خواست که مراقبت ها و رصدهایتان را بیشتر کنند.
از قدردانی رئیس جمهور تا ابراز نگرانی وزیر بهداشت از وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات و همکاری مردم، استاندار و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در این استان تشکر و قدردانی کرد. البته وزیر بهداشت نسبت به وضعیت استان طی روزهای آینده ابراز نگرانی کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد به مانند خوزستان پیک بیماری را پشت سر نگذاشته و ممکن است طی روزهای آینده با شرایط سخت بیماری کرونا مواجه شود. وی با اشاره به
تقدیر رئیس جمهور از مردم، استاندار و مسوولان ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست ویدئو کنفرانس استانداران با رئیس جمهور برگزار شد و استانداران دو استان زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در این استان ها پرداختند. در نشست امروز در استان زنجان وضعیت قرمز بیماری کرونا اعلام اما کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان موفق در مدیریت پیشگیری بیماری کرونا معرفی شد. رئیس جمهور هم پس از گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات حسین کلانتری و همچنین ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و مردم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد. انتهای پیام/ ...
محدودیت های کرونایی در البرز تمدید شد
عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ویدئویی ستاد ملی کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: بر این اساس از امروز شنبه 28 تیرماه به مدت یک هفته محدودیت های کرونایی در این استان ادامه دارد. وی ادامه داد: این محدودیت ها برای تمام شهرستان های البرز در نظر گرفته شده که برای سومین هفته متوالی است که تمدید می شود. استاندار البرز گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد
کرمانشاه همچنان روی نوار قرمز کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا با اعلام اینکه همچنان در استان با وضعیت قرمز رو به رو هستیم گفت: چرا در سطح شهر با افرادی مواجه هستیم که هیچ الزامی برای استفاده از ماسک احساس نمی کنند؟ هوشنگ بازوند با ابراز تاسف از اینکه دستفروشان سطح شهر، راننده های اتوبوس و بسیاری از فروشندگان سطح شهر از ماسک استفاده نمی
یکه تازی کرونا با ابتلای 16 کودک و 400 کارمند ایلامی
در این هفته استان ایلام با وجود تعداد بالای بستری ها و فوتی های کرونا برای مدتی از فهرست استان های قرمز خارج شد که با پیگیری استاندار ایلام و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام دوباره به جمع استان های قرمز اضافه شد. استاندار ایلام تعداد مبتلایان، فوتی ها و بستری های ناشی از ویروس کرونا را در استان بالا دانست و گفت: اما در آمارهای کشوری ایلام از فهرست استان های قرمز خارج شده است که باعث
علت فنی رشد نرخ ارز
وی خواستار پیگیری مسوولان ارشد استان برای حل این موضوع با قید فوریت و از طریق وزیر کشور شد و با اشاره به اینکه این مشکل دامن صادرکنندگان کرمانشاه را نیز گرفته، خاطرنشان کرد: بر اساس فهرستی که به ما دادند 80 درصد کارت های بازرگانی استان باید باطل شود. رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در ادامه خواستار تسهیل شرایط در استان کرمانشاه برای حمایت از سرمایه گذاران شد و گفت: فعالان حوزه صنعت و معدن از