چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانی فیلم ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۰

فقط برای خرید بیرون می روم، آن هم با خواندن انا انزلنا... !

حمید مظفری هنرمند با سابقه تئاتر، مدتی است در لاهیجان زندگی می کند. او در تدارک اجرای نمایشی با هنرجویان جوان این خطه بود که ناگهان کرونا آمد و همه چیز متوقف شد و حالا این هنرمند تلاش می کند با جایگزینی ایده های دیگر، هنرجویان جوان خود را امیدوار نگه دارد. او در گفت وگو با ایسنا درباره چگونگی امیدوار ماندن در بحران های دشوار سخن گفت و تاکید کرد: بالاخره وضعیت که این طور نمی ماند و پایان شب سیه، سپید است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)