سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۵۷

دولت دهم اقدامی برای توسعه میادین مشترک نفت و گاز انجام نداد

سرویس اخبار سیاسی جوان ایرانی ؛ بخش مجلس: سیدحسین دهدشتی درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت،با اشاره به وضعیت میادین مشترک نفت گاز،گفت: "بیژن نامدار زنگنه" وزیر نفت بر این موضوع تاکید کرده و مجلس هم، همواره در زمان تصویب بودجه تاکید کرده است که اولویت سرمایه گذاری باید در جهت توسعه میدان های مشترک نفت و گاز باشد. دولت گذشته سرمایه گذاری موثری برای توسعه میادین مشترک نفت و گاز انجام نداد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط